تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic

تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic
jetronic, mono, تحقیق, تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic, دانلود تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic, سوخت, سیستم, سیستم مدیریت سوخت mono jetronic, مدیریت, مورد

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 18 صفحه
 قسمتی از متن word (..docx) :  
1‏سیستم ‏مدیریت سوخت mono jetronic‏ ‏جترونیک یک سیستم تزریق سوخت تک نقطه ای )‏کم فشار) با کنترل الکترونیکی برای موتورهای 4 سیلندر است. ‏مونو ‏–‏ جترونیک یک سیستم تزریق سوخت تک نقطه ای (کم فشار) با کنترل ‏الکترونیکی برای موتورهای 4 سیلندر است. در مقایسه با سیستم های تزریق چند نقطه ای ‏مانند کایی-جترونیک یا لل-جترونیک که هر سیلندر یک انزکتور جداگانه دارد در طرح ‏منو-جترونیک فقط یک انزکتور الکتریکی (با استقرار الکتریکی) وجود دارد‏قلب منو جترونیک واحد تزریق مرکزی است که در ادامه تشریح خواهد شد این واحد ‏از یک انزکتور با کارانداز سولئوئیدی برای تزریق متناوب سوخت بر روی دریچه گاز بهره ‏می گیرد ‏در این طرح مانیفولد هوا سوخت را بین هر یک از سیلندرها توزیع ‏میکند .مونو-جترونیک طیف وسیعی از سنسورهای مختلف را برای کنترل عملکرد موتور و ‏تدارک پارامترهای کنترلی لازم به منظور تبدیل بهینه نسبت اختلاط به خدمت می گیرد ‏این پارامتر ها عبارتند از: – ‏زاویه دریچه گاز – ‏سرعت موتور – ‏دمای موتور و دمای هوای ورودی به مانیفود – ‏موقعیت های دریچه ‏گاز (هرزگردی- بار کامل(– ‏مقدار اکسیژن موجود در گازهای اگروز ‏علاوه بر این ها بسته به تجهیزات بکار رفته در خودرو ممکن است موارد زیر ‏نیز در کنترل نسبت اختلاط مؤثر باشند: – ‏وضعیت درگیری در گیربکس اتوماتیک D ‏یا N – ‏وضعیت درگیری کلاچ کمپرسور کولر (درگیر یا آزاد( ‏در ‏مونو- جترونیک مدارات ورودی در ECU ‏داده های سنسورها را برای انتقال به میکروپرسور ‏(ریزپردازنده) از مقادیر آنالوگ به مقادیر دیجیتال تبدیل می کنند. سپس داده های ‏عملیاتی در میکروپروسسور به منظور تعیین شرایط عملیاتی جاری موتور پردازش می شوند. ‏این اطلاعات مبنای محاسبه سیگنال های لازم برای کنترل عناصر نهایی (کاراندازها) ‏خواهند بود