تحقیق در مورد تغذيه مناسب براي ورزش تنيس

تحقیق در مورد تغذيه مناسب براي ورزش تنيس
براي, تحقیق, تحقیق در مورد تغذيه مناسب براي ورزش تنيس, تغذيه, تغذيه مناسب براي ورزش تنيس, تنيس, دانلود تحقیق در مورد تغذيه مناسب براي ورزش تنيس, مناسب, مورد, ورزش

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تغذيه مناسب براي ورزش تنيس
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 20 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
2‏تغذ‏يه‏ مناسب براي ورزش ‏تنيس‏ورزشکاران حرفه اي نسبت به آداب غذا خوردن خود حساسند ، يکي از زيرکانه ترين روشهاي آنها اين است که وقتي گرسنه شدند، غذا مي خورند آنها غذا را به دفعات زيا د در روز مي خورند. علت اين است که مي خوا هند سطح انرزي خود را بطور مرتب بالا نگهدارند و بروز خستگي را به‏ ‏تعويق بيندازند .اين شيوه غذا خوردن باعث مي شود وزن اضافي از طريق ثبا ت سطح قند خون ، از بين برود و فشار ناشي از گرسنگي نيز حذف شود.براي بازيکنهاي تنيس زمان غذا خوردن تاثير بسزايي در نحوه بازي دارد . غذا يي که 3 الي 4 ساعت قبل از بازي خورده مي شود ، بايد داراي هيدروکربورهاي زياد ولي چربي کم باشد غذاهايي نظير ماکاروني ،سيب زميني ، برنج ، ميوه و سبزي سريعا جذب و هضم ميشوند غذاهاي‏ ‏پر چربي براي هضم شدن وقت زيادي لازم دارند و کمک زيادي هم به ماهيچه ها نمي کنند . يکي دو ساعت قبل از بازي غذاي مختصري بخوريد‏ ‏و مايعات زيادي هم بنوشيد در زمان بازي آشاميدن مهمتر از خوردن است .حداقل هر پانزده دقيقه نيم يا يک فنجان آب بنوشيد .چه احساس تشنگي داشته باشيد و چه نداشته باشيد.‏ ‏تشنگي هشدار آخر در فر‏آ‏يند از دست دادن ‏آ‏ب بدن است در ساک خود (کيف تنيس) همواره چند خوردني همراه داشته باشيد تا اگر درگير يک بازي طولاني شديد،‏ د‏م دست باشد .‏ ‏موز يک خوردني مورد علاقه حرفه اي ها است .‏ ‏موز شکم آدم را به هم نمي زند ، پتا سيم زيا دي دارد که يک الکتروليت است و‏ ‏هنگام عرق کردن از دست مي رود