تحقیق در مورد بهداشت روانی 75 ص

تحقیق در مورد بهداشت روانی 75 ص
75, بهداشت, بهداشت روانی 75 ص, تحقیق, تحقیق در مورد بهداشت روانی 75 ص, دانلود تحقیق در مورد بهداشت روانی 75 ص, روانی, ص, مورد

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد بهداشت روانی 75 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 76 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏از دانشجو انتظار می رود که پس از خواندن این فصل بتواند : ‏1 ‏–‏ انواع دشواریهای رفتاری دانش آموزان را نام ببرد ؛‏2 ‏–‏ نقش مدرسه در تکوین دشواریهای رفتاری را توضیح دهد ؛‏3 ‏–‏ علل بروز رفتارهای ناسازگار در کلاس را نام ببرد ؛‏4 ‏–‏ تعامل بین مدرسه و محیط بیرون در ایجاد رفتارهای ناسازگار را شرح دهد ؛‏5 ‏–‏ اصول اقدام برای از بین بردن دشواریهای رفتاری را شرح دهد ؛‏6 ‏–‏ سطوح مختلف اقدام برای رفع دشواریهای رفتاری دانش آموزان را توضیح دهد ؛‏7 ‏–‏ اهمیت رفتار معلم در رفع یا پایداری رفتار ناسازگار شاگرد را توجیه کند ؛‏8 ‏–‏ نظر خود را درباره بهترین اقدام برای رفع رفتار ناسازگار شاگرد بیان کند .‏مقدمه : ‏کودکان ایرانی در 6 سالگی وارد مدرسه می شوند و اکثر آنها وقتی از مدرسه بیرون می آیند به سن بزرگسالی رسیده اند . بنابراین طبیعی است که انتظار داشته باشیم این مدت طولانی بر تک تک آنها اثر عمیق گذاشته باشد . مخصوصا اولین سال ورود به مدرسه که در آن واقعیتها و رویدادهای زیادی اتفاق می افتد ( غم دوری ازمادر ، وابستگی به معلم و .. ) چنان در ذهن کودک نقش می بندد که تا آخر عمر به یاد می ماند .‏مدرسه از اساس با خانواده فرق دارد زیرا از نظر ع اطفی خنثی است . کودک تنها فردی نیست که مورد توجه ‏بزرگسالان قرار می گیرد . او نیز مثل 30 تا 40 کودک دیگر است و باید با واقعیتهای مختلف سازگار شود . مدرسه محل یادگیری است نه محل ناز کردن و لوس بازی درآوردن ، کودک باید جای خود را در این محل پیدا کند . او بر اساس یپشرفتی که نشان می دهد مورد توجه و محبت قرار می گیرد همچنین او بر اساس این که چقدر با هنجارها و ارزشهای معلم سازگار شود ، توجه و محبت می بیند . او باید نشان دهد که به دستورالعملها گردن می نهد با انتظارها سازگار می شود ، دیگران را می فهمد و خود را به دیگران می فهماند .